En foto-tur i skogen

På söndag var jag tillsammans med guben en tur till skogen och fotade lite. Främst för att jag skulle ha någon bild till "Naturen" som jag fått för mig att det fanns i skogen, men det blev en hel del fler bilder. Här kommer ett litet urval:

image227

image228

image230

image229

image231

Jag förväntar mig nästan att det skall dyka upp någon liten vätte eller så bakom en sten.
Jag gillar vår skog. Tycker det är så fint med den orörda marken och mossan som täcker stubbar och stenar.


Kommentarer
Postat av: Annika

Sån här skog älskar jag också, det känns som man är "Bland tomtar och troll" !

2007-11-06 @ 09:39:00
URL: http://annjo3.blogg.se
Postat av: Jeanette

Vilka härliga skogs bilder.Det är så fint när det är orört.
JAg tyckte ja såg en lite tomnte nånstans,eller va det ett önsketänkande ;o)

2007-11-06 @ 13:08:03
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0