Lördag 3 november, Scrapträff

Idag har jag varit på scrappträff i Högsäter.

Vi var ca 25 tjejer som träffades och scrappade mellan 10-18. Paula från Dekorera med Mera var där med sin butik. Hon hade också med sig Linda som visade vad mycket fint man kan göra med chipboard.

Tävlingar var det också, 2 st. En för LO och en för kort. Jag hann bara med en, gjorde en LO. Sedan hann jag en halv LO till innan det var dags att åka hem.
Ingen vinst denna dag, men min kompis Jeanette vann korttävlingen. Grattis, jättefint kort du gjorde.

Det var kul att sitta en hEl dag och bara scrappa, prata och ha trevligt.

Jag har fortfarande inte min riktiga dator, så foton får komma senare.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack!!!! Jag blev sååå överraskad..jättkul.
Tyckte det va jättetrevligt med en heldag.
Hoppas vi gör så till våren åxå.

2007-11-05 @ 14:04:43
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Såg er i Dalslänningen! Kul att få en så bra artikel om vår smittande och obotliga hobby!
Kram! Stina

2007-11-07 @ 22:55:42
URL: http://stinamarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0