Lite kattungebilder

Nu var det bra länge sedan jag la upp några bilder på kattungarna här.

De växer så det knakar.

Idag kom jag hem lite tidigare från jobbet och mötte de två busarna ute. De kom farande som små jehun från var sin sida om huset.

Jag försökte så käckt att sätta dem bredvid varandra på bordet på verandan. Det gick ju inte. Bara Frida fastnade på bild och det var knappt.
image221

Ferguson försvann som ett grått streck. Han la sig på lur en bit bort vid den icke ansade rabatten.

image222

Sedan skulle BÅDA klättra upp för samma stolpe (där soluret brukar sitta). Frida vann.

image223

Tyvärr tog batteriet i kameran slut så jag missade bilden där Ferguson hängde på sidan av stolpen på väg upp och Frida nästan var uppe. Sedan lyckades jag lura kameran att ta denna bild med Frida som "herre på täppan".

Nu sitter batteriet i laddaren, så jag har kameran beredd i morgon på scrapträffen.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej!!!!
Va söta din katter är.
Roligt att de är så busiga.
Hade du roligt igår på scrap-träffen?
Mamma hade det,sa hon.
Hon vann ju en tävling.

2007-11-04 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0