Lite bilder från helgens mässa

I helgen var vi ju på mässa. Här kommer lite bilder. Jag fattar inte varför jag inte tog så många bilder inifrån, men såhär såg det ut vid ingängen när vi kom.

image242

En stålande fin dag. Man skulle väl egentligen inte vara inomhus då, eller....

Jo visst skulle man det!

Jultema var det på denna mässa. Längst in stod en stor gran. Där kunde man (de som kommit ihåg det, ingen av oss) hänga dekorationer som tävlades med.

Image0012

Sedan var det en jättehärlig solnedgång som jag fotade från ett fönster.

image243

Inte världens bästa foto, men det är taget genom ett rätt skitigt fönster och inte redigerat alls.

Ja, några foton inifrån mässan har jag tyvärr inte. Tänkte inte på det, handlade bara och gick omkring och fick inspiration.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vem hade tid att tänka på att ta några kort????
Jag hade åxå med kameran...men som sagt,vem hade tid till sånt ;o)
Ses i morron på träffen.

2007-11-13 @ 21:01:12
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0