Kort till arbetskamrat som slutat.

I onsdags hade vi avtackning av en Arbetskamrat som gick i pension.

Jag gjorde detta kort till henne. (det är inte beskuret, då jag fortfarande sitter vid lånedator)

image224

Baksidan

image225

Nu skall hon ägna sig åt sina barnbarn och åt hästar och annat som är kul.

Den dator jag sitter vid nu, är nog inte heller riktigt frisk. Varje gång jag skall lägga in en bild, så öppnar den 60 fönster med Internet Explorer som jag måste stänga ner innan jag kan fortsätta. Hur koko som helst.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket fint kort du gjort,ska köpa trädet på Lördag när vi ska till mässan.
Va trevligt vi hade det igår på våran heldag.
Vi ses på Onsdag igen :o)

2007-11-04 @ 11:26:15
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0