Jag är inne i ett stim!

Idag när jag kollade på scrappiz innan jag stack iväg till jobbet, fick jag se att jag vunnit en tidning genom att kommentera ett inlägg på bloggen. Det var 52 stycken som lämnat kommentarer och 10 st lottades som vinnare. Och jag var med bland dem!
Man skall nu maila in och tala om vilka tidningar man redan prenumererar på så man riskerar inte att få dubletter. Jättekul att få testa någon ny tidning.
Här finns beviset.

Detta är ju hur kul som helst. Vinna 2 ggr inom en vecka. (se inlägg från mässan i Karlstad)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det va väldigt va du vinner nu då..... :o)
Ska bli kul å se i morron på träffen va du vann i Kalstad??
Grattis till vinsterna......
Vi ses i morron.

2007-11-02 @ 11:25:55
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0