Gjorde ett fynd igår

Igår när jag var och letade fram sonens "Mina första år" så hittade jag 3 album med foton från 1987-88, 1989 och 1990. Hallå! Jag hade glömt att jag hade dessa. Och det bästa av allt; jag hade bl a tagit kort på sonens första skoldag, någon julafton, en dag jag varit på hans förskola (6års), en skolutflykt jag var med på, besök på Liseberg, ja massor av foton som jag saknat och irriterat mig på att jag inte tagit, och så HADE JAG GJORT DET!!  Jag har iofs tyckt att det varit ett konstigt glapp bland fotona från 1986 tills 1990-91 när vi renoverade huset, men efter det också så saknas det foton, så jag tänkte nog inte mer på det än att jag nog lagt av med fotograferandet tidigare än jag trott.
Jag måste verkligen ha haft teflon i hjärnan som glömt att dessa foton fanns, men SÅ kul att ha hittat dem. Julen är räddad. Här skall scannas igen.  :-)

Dessutom har jag ju en guldgruva att ösa ur från "mina första år". Jag har skrivit upp massor mer i den än jag kom ihåg att jag gjort. Där finns ett diagram där jag skrivit när nästan alla tänder kommit, vilka presenter han fick och av vilka både första och andra julen, första födelsedagen osv. Någonstans kanske t om hans gratiskort finns sparade. Jag var mer ordentlig med sådant förr. Hade väl mera tid när jag var hemma antar jag. Detta skall bli kul.
Men huva, jag har redan så många idéer att scrappa, så jag borde ta ledigt och göra det innan jag tappar bort idéerna igen. (eller kanske jag skulle skaffa en liten bok och skriva i, men då rör jag väl bort den, med tanke på hur oordentlig jag blivit på äldre dar)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men du....vilken tur att du hitta den.
du har ju pratat på att du inte tog dåligt med kort de åren :o)

2007-11-27 @ 11:36:11
URL: http://jeanfredrik.blogg.se
Postat av: Emma

Det kallar jag "röta" vilken tur att jag skriver till både Linn och Linus

2007-11-27 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0