Trögt och...roligt

Ja, det går trögt med skapandet nu. Har ett par-tre kort jag bara MÅSTE göra snart. Har bara inte haft varken ork eller lust. Får väl se i helgen om det blir något gjort, lite beroende på vädret. Så tråkigt väder det varit nu några dagar så vill jag vara ute om det blir fint i pingst. Och jag kan ju inte önska mig regn, det vore helt fel.

I onsdags var vi i alla fall i Göteborg och såg på Mamma Mia. SÅ bra och vilken härlig musik, svårt att sitta stilla och inte nynna med. Rekommenderas verkligen att gå och se på (om det skulle gå att få biljetter) Att man sedan var seg dagen efter, det får man ta. Synd man inte fick fotografera, det hade ju varit något att scrappa med, men men, ett minne utan bilder går väl också bra.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja jag hörde från syrran att det var Mamma mia var bra! Mycket fint att titta på här!

2007-05-25 @ 15:17:51
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0