Produktiv till 1000. Nationella Scrapbooking Dagen till ära

Igår var det ju Natienella Scrapbookingdagen och Scrappiz hade tom idag 2 tävlingar. Den ena var liftingstafett och jag har åstadkommit flera bidrag i helgen. + ett par till.

image45

Denna av farfar och hans syskon gjorde jag klar igår, men fotat idag, då det blev för mörkt innan jag var klar. Det är glitterlim i blommorna, som knappt syns på fotot.

image46

Dagens första alster. Det står PÅSK 1982 nere till vänster, men det är skrivet med glitterlim, så det syns knappt på fotot. Bättre i verkligheten. Inte syns glitterlimmet i blommorna nåt vidare på denna heller.

image47

Nästa liftning gick fort att göra. Denna gillar jag!! Det är vår hund Tanja igen. Ett favoritfoto på henne som jag tagit med teleobjektiv 1981.


image48


image49

En dubbel-LO hann jag också med. Denna blev utanför liftstafetten, då jag gjorde den förra så snabbt att jag hade fått lifta mig själv och hur kul är det ?!?  Jag har skurit ut rubriken med CraftRobon här också, sedan har jag fyllt i runt om med penna, då jag tyckte den försvann in i bakgrundspapperet. Papperen är förresten från Dekorera Med Mera i Färgelanda. Deras egen serie "vårkänslor" från MajaDesign och papperen heter "Töar". Dessa passade bra tyckte jag till denna LO. "Vårkänslor", jo det stämmer!

Och så en till som jag scrapliftat utom tävlan.
image50

Det är om saknaden efter Ruth, som inte längre sitter och tar emot oss på trappan när vi kommer hem.
Det är glitterlim på  några av svirvlarna, men det syns inte på fotot.

Den sista som jag liftat kom inte med. Det gick inte att ladda upp den på scrappiz pga överbelastning, så det får bli i morgon här i stället. Nu skall jag sova, klockan är snart 12 och jag skall upp och jobba i morgon.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej igen!!!
Får jag bara mina swirlar nu så kommer jag nog lifta med dig på mina katter.Det blev så fint.
Har du gjort de swirlarna på egen hand???
Ha det...Jean....

2007-05-18 @ 15:09:04
Postat av: Jeanette

hej
gör grant kort på hunden kram Emma

2007-06-04 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0