Förbaskade fibromyalgi!

Idag är jag så trött...

Har haft en period med värk igen (förmodligen pga väderomslaget, är ju kallare nu och regnar) och igår var det alldeles omöjligt. Det värkte i hela kroppen och jag frös, fast jag hade på mig extra tröja och hade rätt varmt inomhus.

Inatt var det HELT omöjligt att somna. Jag fick till slut ta fram värmedynan och lägga bak ryggen och försöka stretcha, massera rygg och ben. Hade fortfarande inte somnat kvart över 2 och när klockan står på väckning halv 6 blir det inte mycket sömn.

Jag är så trött på denna sjukdom, det syns ju inte på en att man har ont, så omgivningen förstår inte alltid hur jag mår.

Nåja, idag är det min födelsedag och jag har fått flera SMS-gratulationer och mail, så det förgyller ju dagen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0