På liten scrapträff

Idag har jag varit på en liten scrapträff tillsammans med 3 kompisar. Vi har pratat och haft trevligt samt skapat lite också. I 7 timmar höll vi på. Jag hade med mig stämplade motiv som jag målade. Jag orkade inte dra med mig alla scrapsaker, utan det fick räcka med en väska med målargrejerna. Bara ett motiv blev helt färdigt, men en hel del är påbörjade. Jag brukar måla med en färg i taget.

Sedan kan jag nu visa ett kort som jag gjort till en kompis som bivit opererad och är hemma och sjukskriven. Det är nu överlämnat så då kan det visas upp här också. (Vet att du är inne här och kollar ibland)

image75

Det är sommarens hÄngla-flicka och faktiskt en tapetbit som bakgrund. Fjärilen är en paljett i plast som jag haft glitterlim på och i blomman sitter en liten pärla.

Så, i morgon skall jag upp jättetidigt och åka bil i drygt 25 mil till ett möte i jobbet. Skall nog inte göra så mycket mer idag, kanske bara "lite" förberedande av en LO som jag har halvfärdig i huvudet.

Helgen har bara rasat iväg och tog slut fortare än fort och nu är det inga fler långhelger. Nu får man se fram emot semestern och hoppas den blir lugn och lagom bra väder.

Kommentarer
Postat av: Linda Muhr

Fint kort!
Trevlig sommar!
Kram Linda

2007-06-26 @ 15:20:36
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Jeanette

Det va så kul när ni va här och pyssla.Tack för det fina kortet.Ni kan väl komma snart igen??
Kram från den sjukskrivna

2007-07-01 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0