Kortet till mamma och en LO

Får väl lägga in kortet som mamma fick också. Jag har stämplat utsidan direkt på Bazill Cardstock och målat med distresser sedan. Insidans båt har jag stämplat på fotokartong och målat med distresser och lite roligt flytande glitter (minns inte vad det heter, har köpt det av Kicki "Picko") på vågtopparna. Detta har jag även använt på fisken på framsidan , men syns tyvärr inte på bilden.

Framsidan:
image146

Insidan:
image147

Skutan:
image148

Sedan har jag gjort en LO klar igår innan vi åkte också. Ville ha med den så mina mostrar fick se.

image149

Basic Grey som grund (förstås, älskar de papperen.) Sedan är det remsor från ett kit jag köpt av vår lokala Glasmästare. Hösttema på det kitet.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

WOW! Så snyggt du skapat! LO:n fastnade jag speciellt för, den var så stilren och snygg.
Kram

2007-08-12 @ 19:17:02
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Snyggt kort det blev till din mamma.
HAr du de stämplarna???

2007-08-18 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0