EXTRA UTMANING #4_SKRIVA

Jodå, jag har gjort ett bidrag till extrautmaningen idag också. Ordet var SKRIVA och jag måste ju få till lite LO:s till sonens album också. Så då blev denna till:

image162

Jag har fotat av några gamla skrivhäften han lämnat kvar hemma och skrivit om hur han skrev berättelser och uppsatser i skolan. Han hade god fantasi och uttryckte den bra i ord.

Bakgrundspapperet är köpt från Coops fyndlådor och har skrivstilsskrift över hela sidan. Syns lite dåligt på bilden, men jag tyckte det passade bra till temat. Bra passade också några rub-ons som jag har haft liggande säkert 1 1/2 år. Skönt att äntligen få användning av lite sådant. Jag har massor av stickers och annat som jag köpte i början av min scrapkarriär. Jag har som mål att använda något  av det gamla jag har liggande så fort det passar, så behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete för allt konstigt jag köpt.


Kommentarer
Postat av: Camilla W

Åh, vad gullig! Så läcker med fotot på uppsattserna. Vilken härlig layout att spara till hans album.

2007-08-19 @ 20:13:13
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se
Postat av: ettlitetord

vilken rolig ide att fota skrivhäftena!

2007-08-19 @ 21:49:28
URL: http://ettlitetord.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Vad snyggt å enkelt det kan bli...du är så duktig!!!!!

2007-08-20 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0