InkyWings födelsedagskalas

InkyWings fyller 8 år och har online-tävlingar på forumet.

Jag har hunnit med ett bidrag idag.



Fotot är urkass och inte kan jag redigera heller, eftersom mitt Photoshop vägrar starta upp. Jag fick fixa bilden storleksmässigt i paint.

Det är efter en skiss och man måste använda stämpel från InkyWIngs egen serie.
Gammalt band i lin inhandlat för ett par år sedan på Tradera. Utpunchad biljett och 2 olika kvistar.

Igår var jag på ett slags massage med kotmodifiering. Idag är jag öm i nästan hela kroppen. Några blåmärken har jag också, men det får gå om det hjälper mot min värk. Det gjorde inte gott precis, men hoppas resultatet blir gott. När han masserade armarna låg jag och bet ihop rejält för att inte skrika högt. Oj vad man kan utsätta sig för och dessutom betala rejält med pengar för. Men om jag blir bra är det värt varenda krona (eller rättare sagt Euro).

Jag skall tillbaka på måndag och onsdag i nästa vecka och sedan om cirka en månad igen. Sedan får vi se hur resultatet blir. Tänk om man blev av med värken, bara tanken..........


...det svindlar.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag håller tummarna att du blir bättre från värken.

2009-01-31 @ 21:25:50
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hoppas att det ger resultat, även om det låter som om du får betala dyrt för det. Men "lite" smärta kan man stå ut med om det hjälper.

2009-02-01 @ 14:49:49
URL: http://www.jessispelargoner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0