Bluttan blääää...

Regn, regn, regn. Regnmätaren helt full och mer lär det komma sägs det.

Fast om jag skall vara riktigt elak så kan det gärna få regna på lördag. För då får jag med mig "Jeanfredrik" på mässan också. Då kan hon inte vara ute och fotografera "in action". Vi har ju "alltid" åkt på mässan ihop och det kommer nog att kännas konstigt utan henne. (hör du det Jeanette!!: regn på lördag beställt!)

Idag skulle jag ju visa några kort jag gjort, men jag fick för mig att jag skulle scanna dem för att det skulle gå fort och bra. Kollade väl inte så noga hur det blev och nu när jag gör det så blev det INTE!  Inte bra alls. Platt och konstiga färger.

Nåja, jag visar ett av dem i alla fall, kan inte hjälpas. Blev rätt så nöjd med detta och jag hoppas att posten skötte sig så det kom fram idag som det skulle. Det är till en arbetskamrats lille kille.



Jag har lagt glitterlim som en etta på killens tröja. Stämplarna från Magnolia. Målat med distresser och lite twinklings tror jag faktiskt också på killen byxor. Motivet låg färdigmålat i mina samlingar.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja vet,jag vill ju mè...... Så typiskt att det ska krocka. Fint kortet blev till Anton.

Kom du ihåg att lämna mitt??

Ha en bra dag i morron på mässan :o(

2008-09-05 @ 19:40:42
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0