Jag vann en utlottning

denna blogg var det utlottning av dekorationer i förra veckan, och kan ni tänka er. Jag vann ett extrapris. Så nu kan jag vänta vid brevlådan igen.

Jag har fått 10 st av de födelsedagspaket jag skulle få. Den 11:e personen hoppade tyvärr av när  hon fått sitt paket i november. Skitdålig stil tycker jag. Har man tagit på sig att var med i ett år, så skall man väl slutföra och inte hoppa av när man fått sina 11 paket och bara skicka 2 (de som fyllde före henne). Morrr!

Jag har fotat resten av mina paket, men kameran vill inte lämna ifrån sig bilderna igen. Fattar inte vad som har hänt. Ja, det får bli när jag har LITE mer tid än just nu.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Grattis...du har tur du :o)
Det va ju dålig stil att hoppa av när man fått sitt :o(

2008-05-27 @ 11:50:22
URL: http://jeanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0