Ett foto i Timmen

Har varit utan internet i över ett dygn. Inte klokt vad beroende man blir. Till sist fick vi det i alla fall att fungera igen i eftermiddag.

Så då skall jag redovisa Ett Foto I Timmen (EFIT) sedan i lördags.

Började när jag vaknade runt 8, men utan glasögon blev bilden hur suddig som helst.

image85

Sedan missade jag klockan 9 och 10. Jag åt väl frukost och gick omkring och gjorde inget särskilt.

Klockan 11 satt jag ute och läste en roman

image86

Klockan 12 fikade vi på altanen:

image87

Klockan 13 ringde sonen och ville veta väderprognosen i Göteborg för resten av dagen.

image88

Klockan 14 satt jag fortfarande kvar vid datorn och surfade på Scrappiz bl a

image89

Klockan 15 ringde sonen igen och ville ha hjälp att kolla ett registreringsnummer på en bil som backat på honom. Internet igen!

image91

Klockan 16 var det dags för lite lätt mat, macka och stekt ägg:

image92

Klockan 17 var jag ute och kollade maken som gjorde så gräsmattan växer :-) (ja, han klipper gärdet så gräsmattan blir större)

image93

Klockan 18 var jag ute och fotade lite blommor, de här borstnejlikorna står mitt uppe bland smultronen:

image94

Klockan 19 satt jag och målade stämplade motiv:

image95

Klockan 20 satt jag och läste och upptäckte att telefonen var död, dags för laddning:

image96

Klockan 21 tittade vi på Sommarkrysset på TV:

image97

Ja, sedan fortsatte vi slötitta på TV tills sängdags.

Det var mitt EFIT idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0