Ett julkort i veckan # 1

I början av året hoppade jag ju på utmaningen att göra ett julkort i veckan, men det blev inte så många innan jag gav upp. Jag kunde inte länka till min sida utan att först bli tvungen att skapa ett nytt mail-konto och jag har tillräckligt med konton att hålla reda på redan, så jag struntade helt enkelt i det.
 
Men, några kort blev det gjorda i alla fall och här är kortet som motsvarar utmaningen för vecka 1.
 
Gör "ett övervägande RÅSA julkort".
 

Och såhär ser mitt rosa julkort ut:
 


Nästan liite för mycket rosa, men men, så var ju utmaningen så....

En söt liten hÄngla låg färdigmålad i min låda och sedan var det bara att vräka på med allt rosa jag hittade.

 
På insidan har jag använt resterna från en utstansad ruta gjort med spellbinder.
 
Ja, det var ett julkort det, såhär på hösten. Men det är ju inte mer än 3 månader kvar tills jul, så det är kanske dags att sätta full fart på tillverkningen nu om jag skall hinna göra kort så jag kan skicka handgjorda till alla. Julen och vintern lär ju komma fort nog ändå, oavsett hur jag gör. Brrrr!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0