Ett julkort i veckan # 6

Nu kommer julkorten lite i fel ordning här om det är någon som undrar. Men det är i denna ordning jag har gjort utmaningarna från Ett julkort i veckan.

Vecka 6 var utmaningen såhär:
Om knappt en vecka så är det alla hjärtans dag och den här veckan är utmaningen att göra julkort med hjärtan!

Och mitt bidrag ser ut såhär:



Hjärtat är en stans coh så hittade jag en gammal biljett som jag tyckte passade. Använder fortfarande blommor från de slaktade ljusmanchetterna.



På insidan har jag använt die från Spellbinder för att kunna skriva texten på.

Detta kort gjorde jag klart i helgen som gick, jag hade börjat på det tidigare, men inte haft ork att slutföra.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Hej!

Roligt att du vill vara med i min bloggcandy,

Lycka till!

Kram Ann-Charlotte

2012-03-01 @ 13:28:37
URL: http://ann-charlottes.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättefint kort. Kram

2012-03-03 @ 09:27:13
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0