Ny Cykel

Jag var inne på Panduro för ett litet tag sedan och hittade den nya kollektionen "Summertime" designad av danska Vibeke Spigseth. Där föll jag för några papper med cyklar på och fick några gamla bilder från 1990 i huvudet. Det blev ett inköp av 3 st papper, eftersom jag inte riktigt hade koll på vilka färger bilderna hade.

Nu har jag gjort en LO med ett av papperen och visst stämde färgen bra, matchar både kläderna och cykeln.



Rubriken har jag stansat ut i vitt Bazzill Basics med alfabetet Aquarius från Quickutz. Inga fler dekorationer än det som redan fanns på papperet. Jag tyckte det räckte.

Texten har jag skrivit med vit Glaze-penna från Sakura. Skriver man bara sakta så den får flöda ordentligt, så syns det riktigt bra när det har fått torka.

Det var allt för mig just nu. Jag har börjat fundera på veckans julkort i utmaningen från http://ettjulkortiveckan.blogspot.com/. Det skall vara i blått, rött och vitt.

SKriv gärna en kommentar när du varit här och kikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0