Layout

Jag gillar att man numera kan skapa inlägg här för publicering i framtiden. Det gör att när jag väl sätter mig och skriver, så kan jag skriva flera och sprida ut publiceringen över flera dagar. Det betyder att detta inlägg har jag inte skrivit precis nu, utan det gjorde jag i helgen när jag kände mig lite piggare.

Det är jobbigt att må som jag gör. Trött är bara förnamnet. Jag som älskar att pyssla tar mig knappt in i pysselrummet ens. När jag skall iväg på våra träffar varannan tisdag eller på sykursen så får jag ladda hela dagen för att ha energi att ta mig iväg. En kväll, några timmar åt gången är vad energin räcker till. Hur jag skall orka jobba när sjukskrivningen tar slut är en gåta just nu. Jag har lite drygt en vecka på mig, får se hur det går när jag skall till läkare i nästa vecka.

Men men, nu lite roligare.

Det jag tänkte visa nu är en layout jag gjorde för några veckor sedan. Eller ja, det är en dubbelsidig, så jag har ju gjort den i omgångar då.



 

Bilderna är några år gamla och jag har för att få med så många som möjlilgt beskurit några av dem och inte använt några dekorationer alls, utan bara cardstock från Bazzill Basics och så skrivit text med röd penna samt stansat ut en rubrik med Quickutz alfabet Heidi Swapp handwriting. Ibland får det bli väldigt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0