Kursalster.

Jag är hemma och är sjuk sedan några veckor tillbaka, men jag kan ju i alla fall pyssla lite ibland.

Jag har varit på en kurs om att sy om gamla jeans. Vi fick göra ett fodral att ha engångsnäsdukar i. Såhär blev mitt:



Det är första gången på mååånga år som jag har haft fram symaskinen. Men det var kul. Vi får se vad det mer kan bli, nu när den har dammats av igen.

Jag har också varit på en kurs hos Scrapfabriken i Uddevalla och gjort en korsettväska. Det var ganska mycket jobb, men jag tycker nog att det var värt det, eller vad tycker ni?




Det blev visst ett gäng med bilder, men den är ju i 3D så alla vinklar fick komma med. Papperet jag har använt här är från Crate och så är det band och blommor och en liten charm som dinglar som ett halsband. Sådana här kan det nog bli fler av så småningom, för nu har jag ju mallen utklippt och klar att använda igen.

Ha det bäst tills jag dyker upp här igen.

Kommentarer
Postat av: Anki T

Åhh, nu måste du ha kurs med oss!!!!

Den var jättesnygg

2012-02-13 @ 13:42:47
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

JA ...nu måste du ha kurs med oss.......Den va ju jättefin.

2012-02-14 @ 15:10:32
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Då kör vi kurs nästa gång. Info om material kommer på Valboscrapp.blogg.se

2012-02-14 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0