Ett julkort i veckan # 7

Jag ligger "lite" efter med julkorten, men här kommer i alla fall resultatet till utmaningen i vecka 7.

Veckans utmaning är att skapa ett julkort med både guld och silver, alla färger är tillåtna, men guld och silver ska vara synligt!

Såhär ser det  ut:



Embossat i silver på God Jul-stämpeln och lagt på en klistrig rubon-snöstjärna som jag sedan strött löst glitter på. Man ser inte så bra, men det gnistrar och glittrar väldigt i silver.



Här ser man lite bättre hur det glittrar.

Ouupps! NU läste jag bättre och upptäcker att det skulle vara silver OCH guld på kortet. Jag tog ju bara silver, men what ever, jag är ju ändå en vecka för sent ute och jag har i alla fall fått till ett julkort till, så jag sk**er i det.

Tills vi ses igen....

Scrappa lugnt!

Kommentarer
Postat av: Carina

Snyggt julkort.Ha det bra Kram

2012-02-27 @ 23:08:49
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0