Jodå, jag lever allt..

... men jag har haft semester från både jobb och blogg.

Och efter semestern så har jag haft alldeles för mycket att göra för att hinna med att blogga.

Men om någon dag, alldeles snart, kanske redan i morgon.......

.
.
.
.
.
.
.
.


... då kommer jag att visa upp något här som jag har varit tvungen att ha hemligt ända sedan i april, före påsk någongång. Det har bubblat i mig, men jag har lyckats hålla mig från att berätta.  :-)

Och sedan skall jag även visa upp vad jag gjorde i helgen, när jag var på Workshop i Stenshult utanför Uddevalla hos Countryscrap med härliga norskan Ingvild Bolme. Vi fick göra 2 st härliga layouter alldeles översållade med blommor mm från Prima.

En gjorde jag helt klar där, den andra saknar fortfarande fotot. Jag har inte riktigt bestämt vilket jag vill använda än.

Japp, det var i alla fall ett litet livstecken från mig.

Jo, den 13 spetember startar vi upp Valboscrapparnas träffar igen. I gamla biblioteket, numera Studieförbundet Vuxenskolans lokaler vid torget i Högsäter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0