Några gjorda kort

Jag har en trave kort jag inte har visat, så här kommer ett gäng på en gång:



Först ut ett ganska enkelt kort, där det bara är en stämpel med kaniner längst ner och en Quickutz stansad banderoll där jag klistrat stansade Grattis-texten. Den är även 3D-lackad.



Insidan av kortet.



Nästa kort gjordes på träff vi hade i våras. Detta skulle göras med material som fanns i välkomstpåsen.

Hunden är en färdig bild. Och vi gjorde kortet utifrån en skiss.

Och så kommer det, hej och hå, lite sent kanske:

Ett påskkort, som också tillverkades på träffen vi hade i våras.



och en liten detalj så det embossade syns:



Till sist en liten ATC som jag också gjorde på den träffen.



Nu har jag fått över alla mina bilder på min nya dator, som är såå mycket snabbare än den gamla, så det kan komma mer här vilken dag som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0