Kort till brudpar

Jag var ju på mina arbetskamraters bröllop (hmm, det var visst över en månad sedan nu) och såklart gjorde jag ett kort åt dem också. Äntligen får jag väl visa det också.

Framsidan ser ut såhär:



Först viker man fram halva sidan:



Sedan kan man vika ner en sida till och då finner man grattistexten där:



Det är instucket en lapp med hälsningen i:



Och baksidan av hälsningen såg ut såhär:



Baksidan ser ut såhär:



Helt uppslaget bakifrån ser det ut såhär:



Lite detaljer:
    

Mitt kort matchade inbjudningarna och programmen med silverdetaljer på lila.

Jag skall försöka att inte dröja lika länge innan jag visar något nytt. Men nu har jag skaffat en ny dator och alla bildfiler måste över till den innan jag kan fortsätta, för denna gamla håller på att göra mig helt galen, den är så trög så det är inte sant.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket fin kort!! Jag har oxå gjort denna vikning någon gång och tycker den är jättefin.

Stort tack för din fina kommentar i min blogg =) Var roligt att jag kunde hjälpa till med lite inspiration!

Kram Iffa

2011-10-26 @ 17:49:07
URL: http://iffasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0