Grattiskort

Idag är jag hemma från jobbet. Har känt mig yr i några dagar och trott att jag var trött, eftersom jag inte sovit så jättebra några nätter, men inatt sov jag rätt OK men vaknade ändå och var alldeles yr, så jag fick hålla i mig när jag gick upp. Jag vågade därför inte sätta mig i bilen och köra 6,5 tim i cirka 1 tim för att ta mig till jobbet. Känner mig fortfarande rätt groggy, så jag är inte säker på att jag tar mig till jobbet i morgon heller.

Jag sitter med datorn i knät framför TVn och slötittar.

Jag har fortfarande lite alster kvar i min dator att visa, men inte så många till. Dessa är gjorda för ett par veckor sedan bara.

Jag hade köpt mig en ny Matha Stewart-stans från Scrapbruket och gick kvällen efter hem och gjorde ett par kort.



Det är bra med färdigmålade motiv. Detta från hÄnglar är det flera år sedan jag målade. Jag hade en period då, när jag målade massor av motiv. Det är bra att ha när man får lust att göra ett kort, men inte hinner/har ork eller lust att plocka fram distresser och vatten och sätta sig och måla.



Ankorna på framsidan och stämplarna på insidan är såklart nystämplade och "målade" med glitterpennor.



Har har jag använt samma stans runt det mönstrade papperet och även här färdigmålade och utklippta stämpar från mitt förråd av sådana. Även alla dessa från hÄnglar.

Fjärilen är också en stans som jag köpte från Scrapbruket. Den stansas i 3 steg och olika mycket hål i de olika stegen.



På insidan har jag stämplat med bara 2 enkla stämplar.

Nu skall jag återgå till TVn igen och sedan gå och lägga mig om en stund och hoppas jag mår bättre i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0