CyberCrop på Svensk Scrapbooking

... var det för några veckor sedan. Jag hann bara göra 2 bidrag, men här kommer i alla fall de jag hann med att göra:

Fösrt gjorde jag ett kort efter en skiss.

Skissen:



Och mitt kort:



Jag följde skissen ganska exakt. Även detta kort är i formatet 10 x 10 cm.Knappen har legat på mitt bord i flera år och jag har flyttat den mellan olika pryttslar. Nu slipper jag det. :-)

Sedan skulle man göra en väska efter denna mall.

Min väska gjorde jag snabbt på kvällen, så jag hann inte dekorera den alls nästan, men eftersom ett pris lottades ut, så laddade jag upp den i alla fall.



Det var dagens alster. Ha det tills nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0