Blandade kort

Idag tänkte jag visa ett par kort som jag gjort för ett litet tag sedan.

I slutet av september slutade en arbetskamrat hos oss. Jag gjorde ett kort till henne.



Eftersom hon fått ett nytt jobb så blev det "Lycka till"-text på framsidan.



Lackat med krackeleringslack på texten.



Hon är ganska Steampunk så det blev lite blandade stämplar embossade i olika färger.

Sedan hittade jag för ett par veckor sedan en bunt med färdigstansade kort jag köpt någongång i forntiden. Tänkte att visst skulle man väl kunna använda dem med lite roliga stämplar.



Jag har använt olika snöstjärnor och en God Jul stämpel från Panduro på insidan. Dem har jag embossat med pulver som skimrar i lila.

Ha det braoch scrappa lugnt tills nästa gång vi ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0