Kändis??

Jag fick i veckan ett nyhetsbrev på mailen från Creativica i Uddevalla. Hon gjorde reklam bl a för de nya Maja Design-papperen. och under där stod det:

I vilket fall är vi otroligt stolta över dessa underbara papper som kommer från VÅR stad, lilla Uddevalla! Och Grattis till Ansol som blev allra första kund i HELA VÄRLDEN att köpa dem! Det är ju faktiskt jättestort :-)


Jag var där i fredags och köpte ett av varje sort av de nya och ett miniblock av varje, de är verkligen SÅ fina. När jag kom instudsande strax innan stängningsdags så bar Karins make bort kartongerna, då de precis packat upp alla papper i ställen.

Se här bara, vad fina de är:

  

Jag kan inte bestämma mig för vilka jag tycker bäst om.

Nu är bara frågan om jag skall våga sätta saxen i och använda dem också. Jag vill nog nosa och klappa på dem lite först tror jag.

Ha en fortsatt bra dag i solen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0