Lite gammalt att visa.

Eftersom det precis varit midsommar är det väl hög tid att visa lite påskkort, haha...

Jag var med i en ATC (Artist Trading Card)-swapp innan påsk. De här gjorde jag, vi var 5 st i gruppen så jag gjorde 5 st, inte riktigt lika.



Och så lite extra bilder på dem:



Nu tycker jag det är tråkigt att inte få fulla plastfickor, då det bara var med 5 st, så jag gjorde 5 st till, så blir det i alla fall 6 st till varje. Det blev de här:



Lite fort gick det så färgen fick inte riktigt torka emellan när jag målade.

Men jag vill fortfarande ha en full plastficka, så jag gjorde 3 egna bara till mig också.



Sådär, det var mina ATC:er.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 07:29:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0