Från scrappträff i våras.

Jisses jag ligger långt efter med att visa upp det jag gör. Därför kommer ett inlägg till nu så tätt efter det förra.

De här gjorde jag på Vänerträffen i våras, nästan precis 3 månader sedan.

Först ut är ett kort vi gjorde på Make-And-Take-kurs för Inkido.



Sedan en LO som gjordes till en skisstävling:



Det rutiga papperet och det med hjärtan i ramen är samma papper som kommer från Inkido. Papperet det står Baby på köpte jag på loppisen på träffen. Blå, grå och röd cardstock är Bazzill. Rubriken är skriven med Quickutz alfabet Chandelier på en banderoll också Quickutz. Hjärtbradsen är från julkklappskalenderswapp jag var med i på Scrappiz för ett par år sedan och de utstansade 2 hjärtana är utstansade med stans från EKSuccess.



Detalj på rubrik som sitter på 3D-kuddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0