Kort från fjolåret.

Jag fortsätter att visa alster från förra året. Denna gång visar jag några kort.



Här har jag använt Martha Srewart-stansen runt det mönstrade papperet. En ny textstämpel har jag också använt och embossat med clear-pulver på röd sstämpeldyna. Detalj:



Sedan har jag ytterligare ett julkort, med snöstjärnestämpeln över hela framsidan. Ovanpå det har jag satt en lapp på distanskuddar med texten på. Både den och ramen runt är embossade i skimrande röd-cerise.



och på insidan har jag embossat God Jul-texten med samma pulver.



På nästa kort använder jag samma textstämpel som ovan. Detta var en utmaning att göra ett monokromiskt (i en färg) kort. Jag minns inte var någonstans jag hittade utmaningen, men jag har använt lite spillbitar från mitt rätt stora förråd.



Till sist ett kort till en arbetskamrat som avtackades då hon går till nya utmaningar efter sin barnledighet.



Hon gillar att sy, därav motivet på framsidan, som är taget från ett ark jag tror jag köpt på Panduro en gång i tiden.

På insidan satte jag en stämpel i varje hörn:



Så det får räcka för den här gången. Mer fanns i kameran, så det kommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0