Äntligen!

Nu har jag äntligen fått bilderna ur kameran. Jag satte till sist lilla kamerans minneskort i systemkameran och kopplade den till datorn. Då FUNGERADE det. Det hade jag inte trott att det skulle göra. Sedan har jag formaterat minneskortet så nu hoppas jag det skall fungera bättre i fortsättningen.

Nu gäller deta bara att jag tar en backup på datorn också så att inte bilderna försvinner från den. Jag gjorde det får någon månad sedan, men usch vad länge sedan det var innan dess.

Nu skall vi se vad jag fick ur kameran:



En LO om sötaste lilla Hedvig på en bild sedan i somras när hon var liten kattunge. Hon har växt en del sedan dess kan man lugnt säga, men är fortfarande bedårande.

Och så en LO som jag började på under Uddevallamässan, men inte blev klar med. Det var en skissutmaning.



Det är pappa och hans familj när han var knappt året gammal. Han är den minste som sitter i farmors knä.

Sen så måste jag ju visa kortet jag gjorde igår till min moster:



Framsidan med QUickutzalfabetet Rollerskate och 5 stämplar.



Detalj av bl a nycketpiga med 3 lager 3D-lack.

Insidan med bland annat fotot jag använde till LO nedan.



Även baksidan fick ett foto av moster som liten.

Sådär, bloggat flera dagar i rad. Inte illa av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0