Måndag 18 april 2011

Ibland blir jag mer trött på mig själv än annars.

I förra veckan fick jag för mig att ändra mailadressen jag använder för att logga in på bloggen. Och i helgen när jag skulle blogga var det helt omöjligt att komma ihåg att jag gjort det. Fick för mig att det var lösenordet jag bytt. Men hur jag än försökte med alla lösenord jag kunde komma på, och även att få ett nytt lösenord skickat till mig, så gick det inte. NU kom jag på vad jag hade gjort, måste ju genast gå och testa och taaadaaa så kom jag in på bloggen igen. *Pustar ut*

Jag har inte mått så bra idag, och gör inte fortfarande. Vet inte vad som flugit på mig, men jag mår illa och är yr. Jag åkte tidigare från jobbet idag och tog mig knappt hem så illa mådde jag till slut. Men efter att ha vilat i mörkt rum, så kunde jag nu i alla fall gå upp och få mig lite i magen (får se om det stannar) och sen är det ju dags att uppsöka sängen igen.

Ja, det var bara det jag orkar för tillfället. Återkommer med lite skapade alster om någon dag, då det för tillfället är Påsk-CyberCrop på Scrappiz (se länk medan) och jag igår fick ihop i alla fall något att visa. Så det kommer...

Natti för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0