Några Layouter

Det var ett tag sedan jag visade LO:r, men här kommer några i alla fall. Cirka en månad har de legat och väntat på fotografering och publicering.

Först ut en LO om sonens A-traktor, som gjorde honom oberoende av föräldrars hämtande och körande till olika aktiviteter. I alla fall inom några mils avstånd, då den ju inte får köras i några högre farter, så hade han bråttom fick vi köra i alla fall. Detta var nog det bästa vi gjorde när han fick traktorkort. Att slippa passa bussen på väg till och från jobbet så han slapp stå och vänta i kall busskur.



Bilen var lilafärgad och jag har färsäkt matcha färgerna även om det här ser blått ut. Doftgranen är obligatoriskt i en A-traktor. Och inte EN utan mist 20 i ett stort knippe så det doftade gran på flera meters håll med dörrarna stängda. Det är en relativt ny Quickutz-die som jag inte kunde låta bli att köpa.

På nästa LO är han lite yngre, sonen. Bara dryga året gammal, eller 13 månader rättare sagt.



Journalingen har jag skrivit på legoklossar i olika färger. Det är också en Quickutz-die som åkt fram, en gammal en.

Och så några relativt nya bilder, tagna i höstas.

 

Skjulet står  hänger över vår gamla jordkällare. Jag har använt en plastfågel som jag fick på scrapkryssningen i fjol. Det skulle vara något slags album med flera fåglar i en kedja. Jag kunde inte komma på hur jag skulle göra ett album med dessa, så jag använde en här i stället. Svirveln har jag skissat upp på fri hand och sedan duttat i med Pearl Maker.


Nu skall jag göra klart inför morgondagens resa till mässan i Borås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0