Mässor!

Förra helgen var Jeanette och jag på mässa i Karlstad. Många utställare och mycket folk. Gott om nyheter och annat skojsigt.

Köpte 3 st Marta Stewert-stansar. En av dem var en som vi såg en bordsgranne på kryssningen hade och som vi blev helt förälskade i.


Denna fick också följa med hem.


Och så en liten sötnos till som jag inte hittar bild på nu. Men det är en kantstans med hjärtan.

Jag letar också efter denna, den blev vi också förtjusta i på kryssningen:



Dessutom blev det några Nestabilities dies också. (2 st). Några nya fina stämplar åkte också ner i kassen. Några butiker hade rea på julstämplar och varför skall man inte passa på då? Det kommer förhoppningsvis en ny jul i år, så man kan använda dem. Papper köpte jag inte många alls. (Jo Emma, det är sant). Nog för att det fanns många nya fina, men jag har alldeles för många som ligger oanvända hemma, så jag måste först göra av med dem (några i alla fall). Hur man nu skall hinna med att scrappa när det är något roligt på gång varenda helg.

Nästa vecka t ex. Då är det mässa i Borås. Det är den stora Stämpel och Scrapmässan som i år har tillfälligt har flyttat från Göteborg till Borås. Eftersom vi fick en fribiljett i vår godispåse på kryssningen, så "måste" vi ju åka dit. Sedan har snälla Anneli på Scrapbruket gett oss i Valboscrapparna några fribiljetter, så fler kan komma med gratis. Hör bara av er till mig på mobilen.

Ha det bra så kanske vi ses på Boråsmässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0