Kryssningsalster del 2.

Jag gjorde 3 st LO:er under vårt "fria skapande" på kryssningen. 2 av dessa kommer här (den 3:e fick jag se, saknar vissst fortfarande rubriken) :



Min faster, farbror och farfar i trädgården 1933. Pappa var ännu inte född. Jag har använt Maja Design-papper och en fin stans som jag fick låna till den gröna spetsen. (den har jag numera köpt och har själv). Ett par gammeldags annonser utklippta från ett Graphic45-papper fick också vara med.




Denna LO är med foto från vår gårdslampa. Snön hade smält från "taket" på den, bildat istappar och sedan tippat över. Bilden togs en tidig morgon innan jag åkte till jobbet. Först var LO:n som ovan, med massor av blingstenar här och där i papperets snöstjärnor, men sedan när jag kommit hem och tittat lite på den så satte jag dit lite utstansade blingiga snöstjärnor också.

2 bilder på samma LO och kolla vad olika färgerna blev! Det är inte lätt att fotografera i glödlampe/lysrörs-ljus.



Nä nu är det dags att gå till sängs. Sova får jag säkert inte göra något större, då jag fortfarande hostar om nätterna och så är det ju dessutom fullmåne, vilket inte precis ökar mina chanser att få sova. Men natti natti på er i alla fall. Mer från kryssningen kommer senare.

Kommentarer
Postat av: gill arvidsson

vilka underbara färger du fick till på det översta kortet, tack för senast det var kul, får vi snart göra om , ses väl på onsdag?

2010-03-30 @ 15:14:20
URL: http://gillarvid.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0