Födelsedagskort och namnskylt

Jag ville bara visa några kort jag har gjort.



Ett lite annorlunda format mot vad jag brukar göra. Stämplarna kommer från Arkivet. Jag har målat med distresser och akvarellfärger. Lite skimmer har jag lagt på också. Tror att det var från twinklingarna.
Kortet är till en arbetskamrat som fyllt år. Trots sina 65 år så fortsätter han att jobba hos oss.



Stämpel från Bildmålarna som jag klippt isär. Nallen håller egentilgen tassarna på en dopfunt, men här har jag skurit ett hål i framsidan och satt ett foto på insidan som syns igenom.



Lite detaljer på utstansade blommor och blad samt stämpeln. Det är glitterlim runt hålet.


Jag får även visa namnskylten jag gjorde på kryssningen. De som lämnade in sin skylt kunde genom utlottning vinna fina priser. Varken Jeanette eller jag vann, men våra skyltar hade vi på oss i alla fall.

Så här såg min ut.



Ganska enkel med signatur, retro-blommor i 2 storlekar och blad utstansat i glitterpapper. Namnet skrivet med Sakura Glaze-penna så det är lite 3D-aktigt det också.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Du är produktiv du, var får du all tid och energi ifrån? Ha en skön helg Jessi

2010-03-20 @ 08:43:07
URL: http://www.hososspacarlsro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0