Scrappade katter

Hej därute!

Nu skall jag visa den senaste sidan jag har scrappat. Den är inte oväntat på en av kattungarna, nämligen Bamsen (eller möljigen Ivar om inte Bamsen passar när han blir lite större)



Fjäril-stansen har kommit med denna gång också. Och en liten, liten stämpel av en kattunge som jag bara har använt genomskinlig Versa Mark-syna och embossingpulver. Ett litet rött hjärta fick också plats där bredvid texten.

Sedan har jag ännu en layout med kattunge att visa upp. Men den har jag inte gjort själv, utan den har min svärdotter gjort. Hennes första. Hihi, jag har nog lyckats locka in henne i scrappingens värld också.



Fjärilstansen komm till pass här också, och hjärtstansen från Martha Stewart (som jag förstörde ena hörnet på, och har lagat det sedan) Katten i svartvitt är gjort av en Quickutzdie som heter Build an animal och är en specialdie från ett amerikanskt företag. i Hörnen sitter små akryldroppar. Och alfabetet är från Quickutz Relax-kit.

Ja, det var det, både kattungar och scrappat på samma gång. Inte illa va. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0