Liten Utforskare

Igår ( i natt ) gjorde jag denna Layout. Bild från 1982, sonen är ungefär 11 månader.



Jag har här använt några riktigt gamla papper som jag köpte alldeles i början av min scrapparkarriär. De är från samma tillverkare alla tre, Imagination Project. Jag tror jag köpte dem direkt från webshop i USA. Har klippt ut cirkeln från ett papper och "vingarna" från ett annat. Sedan har jag använt ett blått Cardstock inköpt på Panduro till rubrik och den lilla bården, som för övrigt är utstansad med en Marta Stewert-stans som är så populärt nu. Alfabetena jag har använt är "Banana Split" till "Liten" och "Holiday" till "Utforskare". Upp i vänstra hörnet var tanken att det skulle bli en ljusblå swirl, men när jag stämplat och embossat så försvann nästan det blåa från stämpeldynan. Hade nog varit bättre om jag haft ett ljusblått embossingpulver, vilket jag inte hade.

Närbild på hörnet.



Annars är det så svinkallt här så man vill knappt sticka nosen utanför dörren. Jag hatar verkligen snö, kyla och vinter. Jag skulle nog ha varit född till björn eller nåt, så jag kunnat gå i ide under vintern. Ledig en dag till, sedan är det jobb igen. Ryser när jag tänker på att gå ut tidigt om morgonen och sätta sig i en iskall bil för att köra 1 timma till jobbet. Bilen har ju knappt tinat upp tills man är framme, så kallt är det.

JAG VILL HA VÅR! NUUUU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men..har du inte motorvärmare å cupèvärmare????

2010-01-07 @ 20:11:31
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0