Julledigheten är slut

I morgon börjar man jobba igen då. Som tur är så är det bara 2 dagar innan det är helg igen. Skönt att börja lite lagomt när jag varit ledig 7 dagar i sträck nu. Jag jobbade ju mellandagarna, så det är bara 2 arbetsdagar jag varit ledig, men det har känts gott i alla fall.

I måndags gjorde jag klart kort som sonen skall lämna till en kompis som blivit pappa. Clara skall det lilla underverkat heta.



På framsidan har jag stämplat och embossat babyansiktet (tack Jeanette för lånet) i svart. En dubbel blomma i ena hörnet med glitterlim och akrylpärla. I andra hörnet en bit från ett skimrande papper med flossad text "baby girl". Namnet är stansat ut med Storybook från Quickutz.



Insidan med både text och swirvlar embossade, texten i svart och swirvlar i silver.

Och så några detaljbilder.

    

Och sedan var det dags att uppsöka sängen för att kanske få sova någon timma innan man skall iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åå så gulligt kortet blev.

Varsågod,kul att du kan låna nåt nångång ;o)

2010-01-07 @ 20:08:18
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0