Grattiskort

Jag har gjort ett grattiskort till en arbetskamrat som fyllt 50 år.



Stämpel från Stämpelboden, målad med distressrefiller på akvarellpapper. Namn och ålder utstansat med Quickutz Chandler, textstämpel embossad med silver, även den från Stämpelboden.



Lite annan vinkel för att försöka visa att både det utstansade och det stämplade är skimrande silverfärgat. (fast det ser visst mest grått ut på fotot.)

Försökte igår att fota lite snötyngda träd genom bilrutan på väg hem. Det såg riktigt bra ut i kameran, men när jag fått in dem i datorn, så ser de inte riktigt lika bra ut, utan blev suddiga. Svårt att fota i mörket trots att jag satte kameran på nattlandskap. Får försöka igen en annan dag, för jag tyckte effekten av de vita träden som hänger över vägen i mörkret var ganska häftig. Att gå ut och ställa sig utanför bilen var inget alternativ, då det var minst 26 grader kallt där jag såg de finaste. Inte värt att förfrysa fingrarna för några bilder.

Nä, natti natti, dags att gå till sängen.

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fint kort.



Kram Gurkiss

2010-01-13 @ 15:42:20
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Lisbet

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.



Nu blir stig nöjd. Gillar kanterna.



Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in

Lisbet

Articsisters

2010-01-15 @ 08:05:59
URL: http://www.articsisters.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Kan jag få låna denna "gubb" stämpel av dig. Kan du ta med den på Onsdag????

2010-01-18 @ 21:45:39
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0