Första layouten 2010.

Jag har gjort min första LO för i år. Valde genom att slumpvis sticka ner handen i fotoboxen och ta upp ett (eller tre blev det).



Bilderna föreställer mig på cykeln på väg till första dagen i skolan. Pappersvalet, Bazzill Basics, är gjort utifrånj kläderna jag hade på mig. Orange byxor och turkos tröja!!

Jag har använt några gamla stickersdekorationer från Jooles som jag köpte när jag började scrappa. Rubriken är skriven med Quickutz Supermarket (första skoldagen) och Haunted 65-08-25.

Här är nu så dj-a kallt så man kan knappt gå utanför dörren. -22 grader var det i morse och massor av snö. Nu räcker det tycker jag. Jag är inget förtjust i snö och kyla. Det enda positiva är väl att det är ganska vacker när man sitter inne och tittar ut på det. Här en vy från vår ytterdörr mot kyskan i byn. (vita taket skymtar bak skjulet)


Kommentarer
Postat av: Anki T

God fortsättning på nya året!

Visst är det vackert ute fast lite väl kallt.

2010-01-03 @ 23:30:46
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

Jösses sicka härliga färgkontraster - blått o vitt är verkligen fint ihop... Men jag tycker synd om er i -22 grader...

2010-01-04 @ 08:40:28
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

De är härligt med vinter

2010-01-04 @ 09:39:40
Postat av: Jeanette

Grattis till årets första LO :o)

JAg gillar vintern fast de behöver ju inte va över -20 men de è allt väldans fint nu.

2010-01-04 @ 21:25:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0