Den allra sista LO:n från i fjol.

Här kommer 2009 år sista LO. Det är en höstbild på vårt hus och jag testade också en ny die jag köpt som jag kört i min halvtrasiga nya Quickutz Epic six. Den har jag förresten mailat om till USA och skall troligen få en ny därifrån. Om jag kan få till ett förståeligt mail på "utrikiska!, vilket inte alltid är så lätt.

Äh, här kommer LO:n.



Trädet med fåglarna är alltså en ny Qk-die. Ja fåglarna satt på en liten die för sig. Även rubriken är skriven med relativt (för mig) nya alfabet. "Här" är skrivet med Zelda Grand och "bor vi" är skrivet med alfabetet Supermarket. Tar trädet och texten över, så man inte ser kortet? Jag tycker lite att det gör det, men det är ju inte i sig ett viktigt foto, så det spelar ingen roll i så fall. Nere i högerhörnet har jag förresten stämplat 2 st swirvlar från Autumn Leaves. De är stämplade med Versa Mark och clearembossade, så de är helt genomskinliga.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fin LO.

Min apparat har kommit så Kristina ska hämta de till mig när hon får tid. De va väl en sån gren jag köpte åxå.....kommer inte ihåg ;o/

2010-01-04 @ 21:30:15
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0