En LO till

...på Frida & Ferguson



Enkel, med bara en utstansad swirl och namnen. Till rubriken har jag använt Quickutz Holiday mini. Swirlen och rubriken är utstansade i Bazzill Bling. Sedan har jag dragit några streck runt fotona med grön metallicpenna.

Ferguson finns ju inte längre, men Frida lever och väntar ungar igen. Hon är smälltjock. Hoppas hon lägger dem inne den här gången så vi kan ta hand om dem.

Jag hade ju tänkt att göra ett julkort i veckan, men oj, nu ligger jag flera veckor efter. Detta är det sista jag gjorde, i vecka 11 och nu är det vecka 14.



Stämpeln har jag köpt fran Kanada av Stephanie (Mysmasken) Jag har lagt på glitterlim på snöstjärnorna och på svirvlarna har jag lagt på nåt slags glitter/sammet från YouDo. Blev väl inte direkt imponerad av effekten.



Insidan av kortat är bara stämplad med brun stämpel.

Nu blir det inte mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0