Årets första fjäril

Kom på att vintern är slut och då måste jag byta ut min ticker som fortfarande visar vinterbilder. Den här får inte vara med längre. Jag har gjort 26 LO:er hittills i år. Mitt mål är ju satt till en per vecka och jag har faktiskt i snitt gjort 2 per vecka. Men än vågar jag inte ändra mitt mål till 1,5 som jag hade i fjol, det är mycket roligare att ligga före målet.


Som ni ser upp i vänstra hörnet fick det bli en lite mer vårlig med tulpaner. En fjäril fick vara med också, eftersom jag på påskafton, när jag satt ute på altanen i det fina vädret, såg årets första fjäril som fladdrade omkring. Ett påfågelöga som väl fryser nu idag, när det är 0 grader mitt på dagen och små flingor sakta dalar ner. Vilka kontraster!!


Kommentarer
Postat av: Anki T

Hej ville bara kolla med dig så att du sett att du vunnit på hÄnglars blogg!!?

Annars får du rusa för det var ett tag sedan.

2010-04-05 @ 16:01:27
URL: http://scrapfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0