Valboscrapparna igång igen

Japp, nu har vi startat upp igen.

Dock har jag inte gjort något där ikväll som jag kan visa. Jag hade bara med mig uppstämplade hÄnglar och målade, men det var andra som skapade fina alster i stället.

Jag får bjuda på ett Vintage-försök till i stället. Det är på min farmor från nån gång före 1960.



Som syns så har jag fått fram alla chalkarna och använt dem en massa också. Jag har dekorerat med en liten nyckel från Landstoken, En riktigt gammal äkta vintage-knapp i läder som jag bröt av öglan baktill på. Den vita spetsen är från ett tårtunderlägg som jag chalkat. Därutöver har jag använt lite blommor och filtblad. Jag gillar när det är klart, men det är mycket mer arbete med en sådan här LO än en som inte har så mycket dubbla papper och skrapade och chalkade papper. När jag väl kommer igång gör jag en sån LO på säkert under halva tiden mot en i Vintagestil, men resultatet blir ju värt mödan. Fast jag brukar vara nöjd med de mer grafiska LO jag gör också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0