Nytt Vintageförsök innan kursen

Jag gjorde ytterligare ett försök till Vintage-LO innan kursen i lördags.



Kanske  blev det ett något bättre försök. Men nöjd är jag inte. En orsak kan vara att jag har haft mina fluid chalks nedpackade sedan innan sommaren och inte orkat leta upp var de fanns. Nu till kursen skulle de vara med, då fick jag leta reda på dem. Utan Fluid chalks ser det ju inte så slitet och gammalt ut som när man använder dem. Får göra fler försök nu när de finns med igen.

Här har jag använt flera olika pappersspill och dessutom en bit av en oäkta halsbandskedja som kommer fram bakifrån kortet på min farmor, vilket f ö är samma foto som farfar har på sitt skrivbord (skymtar ovanför hans vä hand) Det kom med ett par gamla gem som jag tyckte passade bra eftersom han sitter vid sitt skrivbord.

Den LO jag gjorde på kursen kommer senare, jag vill komplettera lite med en rubrik också tror jag, men har inte bestämt mig ännu för hur den skall vara.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej där,



Tycker den blev jätte snygg men fluid chalk är ett måste på vintage. Skall bli kul att se vad du gjorde på kurden.



Själv tycker jag vintage är jätte svårt men snyggt när man får till det.



Snart är det mässa, Jippi.



Kramar Erica

2009-09-20 @ 20:11:07
URL: http://www.ericaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0