En ny Layout.


På lördag satt jag och scrappade lite. Här ser du resultatet:



Det är ett svartvitt foto från när sonen var 9 1/2 månad och badar i en balja på golvet.
Papperet i botten är Bazzill och det med stjärnor är från Junkitz Collectionz. Hjärtat är utstansat i ljusblå Canson och ett Vellumpapper i vitt med swirvlar på. Sedan har jag lagt glitterlim i de utstansade swirvlarna och ovanpå alltihopa 3D-lack i flera lager. Vellumet reste sig efter ett lager, så efter att ha puttat ner det fick jag lägga några lager 3D-lack till för att dölja de skador jag gjorde i första lagret. Den vita doodlingen har jag gjort på fri hand och i varje "krok" sitter en rhinestone i regnbågs-skimmerfärg. Dessa sitter också i rad på 2 ställen på det mönstrade papperet. Längst upp till höger är det 3 st genomskinliga bubbelstickers.

Denna har jag gjort efter skiss på Scrappiz.



Fast jag tog ett stort foto i stället för 2 små.

Ikväll blir det kurs i Vintage igen. Denna gång skall vi till Susanne på CountryScrap utanför Uddevalla. Det vore väl katten om inte något lite skulle fastna efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0